RaWsHaNa KeMo PePsI
عايزينها تقليدى ولا عن حب Bsalam10

زائرنا العزيز أنت غير مسجل بمنتدانا ولذلك لن تستطيع رؤية أقسام ومواضيع المنتدى الا بعد التسجيل
منتدى روشنة يرحب بك
يسعدنا انضمامك لنا
RaWsHaNa KeMo PePsI
عايزينها تقليدى ولا عن حب Bsalam10

زائرنا العزيز أنت غير مسجل بمنتدانا ولذلك لن تستطيع رؤية أقسام ومواضيع المنتدى الا بعد التسجيل
منتدى روشنة يرحب بك
يسعدنا انضمامك لنا
RaWsHaNa KeMo PePsI
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةكيموأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
KEMO PEPSI
عايزينها تقليدى ولا عن حب I_vote_rcapعايزينها تقليدى ولا عن حب I_voting_barعايزينها تقليدى ولا عن حب I_vote_lcap 
koko
عايزينها تقليدى ولا عن حب I_vote_rcapعايزينها تقليدى ولا عن حب I_voting_barعايزينها تقليدى ولا عن حب I_vote_lcap 
watchman
lonelygirl
just me
MaAmOOn
allup2you
MIDO A S ROONEY
سالى سامى
نرمين

عايزينها تقليدى ولا عن حب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
KEMO PEPSI
مدير الموقع
مدير الموقع
KEMO PEPSI

عايزينها تقليدى ولا عن حب Empty
مُساهمةموضوع: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالأربعاء مايو 13, 2009 4:16 am

طبعا كل واحد فينا سواء ولد او بنت بيفكر فى الشخص اللى هيرتبط بيه مستقبلا يعنى وطبعا كل واحد فينا برضه بيفكر فى شكل الارتباط اللى هو عايزه واكيد واخد قرار انه هيرتبط عن حب ويحاول يوصل مع اللى بيحبه للنهايه السعيده وهى الجواز طبعا ولا كان واخد قرار انه هيرتبط بشكل تقليدى والجواز يبقى جواز صالونات ويبقى مقتنع بوجهة النظر اللى بتقول ان الحب ييجى بعد الجواز وانا عايز او انا عايزه احب اللى هتجوزه او احب اللى هتجوزها طيب تفتكروا انهى طريقه اللى تنفع دلوقتى فى الظروف اللى حوالينا كلنا وفى الوضع اللى كل واحد فينا بيمر بيها أحب أعرف رأى كل واحد فيكو ووجهة نظره فى الموضوع ده يمكن نقدر نفيد بعض

مستنيكوووو......!
https://rawshana.forummaroc.net
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالجمعة مايو 15, 2009 7:08 pm

هوة فيه لحد دلوقت جواز صالونات طبعا و كتير بيبئى ناجح زى ما برده فيه جواز عن حب و برده كتير منه بيبئى ناجح بس أنا رأيى ان الجواز لازم يكون عن حب عشان ده هيوفر حاجات كتير بمعنى انك تبئى عرفت اللى أودامك كويس فبتبئى فهمه أكتر ده رأيى يا بيبسى ياريت نعرف رأيك
KEMO PEPSI
مدير الموقع
مدير الموقع
KEMO PEPSI

مُساهمةموضوع: رد: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالجمعة مايو 15, 2009 8:28 pm

والله يا بندقة اولا انتى نورتينى

ومنورة المنتدى

ثانيا انا موافقك فى الرأى قلباً وقالباً

انا من رأيى الشخصى

الجواز لو مش عن حب

يبقى زيه زى اى واجب بنعمله فى حياتنا

من غير احسايس

حاجة مضطرين ليها

ولو الجواز بالشكل ده

يبقى من رأيى بلاش منه خالص

وبجد انتى نورتينى يا بندقة

ويارب تنورينى على طول

ومشكووووور عالمروووووووور
السمكه الشقيه
عضو مشارك
عضو مشارك
السمكه الشقيه

مُساهمةموضوع: رد: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالجمعة مايو 15, 2009 9:47 pm

اولا انا بشكرك علي الموضوع ده يا كيمو
وانا معاك انتا وبندقه في الرأي بس والله برضو في جواز صالونات ناجح جدا
وعلي فكره جواز الصالونات مش تأديه واجب يا كيمو
جواز الصالونات هو ان واح شايف واحد ومعجب بيها بس عارف انه مش ينفع انو يروح يصارحها بحبه ده فبيروح يتقدم لها ويكلم اهلها لاكن مفيش واحد بيتجوز واحد وهو مش بيحبها معني ان هوه راح اتقدم لها يبقي هو عايزها

وانا برضو معاكم ان الجواز لوييجي عن حب احسن وهيوفر حاجات كتير اوي

وانا بشكرك مره تانيه يا كيمو ومنتظرين المذيد
KEMO PEPSI
مدير الموقع
مدير الموقع
KEMO PEPSI

مُساهمةموضوع: رد: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالجمعة مايو 15, 2009 11:19 pm

لا يا سمكة انتى كدة فهمتينا غلط

عشان النوع الى انتى بتقولى عليه ده
يبقى هو كدة بيحبها

مش تقليدى

التقليدى اللى احنا نقصده

هو ان حد يروح يتقدم لحد ممكن يكون مشافوش او متكلمش معاه او معرفش اى حاجة عنه

هو ده اللى يبقى تقليدى وتأدية واجب

وهدفه الوحيد هو الجواز والاسرة

مش الحب والمشاعر

ومشكوووور على المرووووور

ونورتينى
السمكه الشقيه
عضو مشارك
عضو مشارك
السمكه الشقيه

مُساهمةموضوع: رد: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالسبت مايو 16, 2009 1:12 am

ميرسي يا كيمو علي ان انتا فهمتني بس انا برضو انا عايزه اسأل علي حاجه
هو مش لو واحد راح واتقدم لوحده وهو ميعرفهاش واتعرفو وعجبتو وعجبها مش ممكن ان هما يحبو بعض بعد كده فبل الجواز في فتره الخطوبه يعني مش برضو ده يبقي جواز عن حب ولا ايه
KEMO PEPSI
مدير الموقع
مدير الموقع
KEMO PEPSI

مُساهمةموضوع: رد: عايزينها تقليدى ولا عن حب   عايزينها تقليدى ولا عن حب I_icon_minitimeالسبت مايو 16, 2009 1:34 am

اه طبعا يا سمكة
ده حب برضه

بس برضه احنا نقصد النوع من الجواز اللى هو بيتجوزوا من غير ميعرفوا بعض كويس ولا حبوا بعض
جواز لمجرد الشكل الاجتماعى قدام الناس

مش حب ومشاعر

وبرضه مشكووووور عالمرووووور

عايزينها تقليدى ولا عن حب
صفحة 1 من اصل 1